The Smortlybacks Come Back!
TamLin z plemienia Małych Ludzików podróżuje ze swoim stadem smortlybacków, cudacznych gruboskórnych stworzeń, w poszukiwaniu bardziej zielonych pastwisk. Zmagając się ze strachem, utykają nad brzegiem oceanu. Jednak dzięki niespodziewanej pomocy przepięknej syreny TamSin i jej nieokrzesanych smortlybacków wciąż jeszcze mają szansę na szczęśliwe zakończenie.