Wale
18-letni chłopak po poprawczaku stara się rozkręcić własny biznes jako mechanik, ale nie jest to łatwe dla młodego, czarnego chłopaka z kartoteką. Sprawy dodatkowo się komplikują, gdy przez jednego z klientów zostaje wrobiony w straszliwą zbrodnię.