Dzień niepodległości
Conrad dostaje oczekiwany telefon, gdy serce dla pacjenta, który czeka na przeszczep od dwóch lat, staje się w końcu dostępne. Jednak do szpitala zostaje przyjęty kongresmen po ataku serca i jest traktowany priorytetowo, co krzyżuje plany Conrada względem swojego pacjenta. Tymczasem Nic staje się podejrzliwa wobec jednej z lekarek po zaginięciu dokumentacji medycznej, dr Bell próbuje manipulować Miną, a Devon jest wystawiony na próbę, gdy stan pacjenta wymaga podjęcia decyzji w ułamku sekundy.