Kult bohatera
Zespół odwiedza Indianapolis, gdzie doszło do zamachu. Śledczy muszą schwytać sprawcę, nim ten podłoży kolejne bomby.
W kawiarni w Indianapolis dochodzi do eksplozji. Ofiarom pomaga nieoczekiwany bohater. Zespół musi go chronić, a jednocześnie stara się schwytać sprawcę, nim ten podłoży kolejne bomby.