Wielki dzień Carli i Turka w końcu nadchodzi, ale jeden pacjent hamuje Turka.
Wielki dzień Carli i Turka w końcu nadchodzi, ale jeden pacjent hamuje Turka. Elliot wciąż jest wściekła, więc J.D. próbuje pogodzić ją z Seanem myśląc, że w ten sposób naprawi ich przyjaźń.