Kwestia stylu
W 1937 roku Cristóbal prezentuje swoją pierwszą paryską kolekcję haute couture. Pomimo sukcesu w Hiszpanii, początki w Paryżu są trudne. Recenzje są letnie, a zleceń niewiele. Cristóbal obawia się, że biznes może nie wypalić i wątpi w swój talent projektanta. Szuka własnego stylu, który definiuje jego pracę.
W Paryżu w 1937 roku, po udanej karierze w Hiszpanii, Cristóbal Balenciaga i jego partnerzy prezentują swoją pierwszą paryską kolekcję haute couture. Jednak początki są trudniejsze niż oczekiwano: recenzje są letnie, a zleceń jest niewiele. Cristóbal obawia się, że biznes może upaść, zwłaszcza że jego partnerzy, Nicolas i Virgilia Bizkarrondo, zainwestowali w firmę wszystko, co mieli. Wątpi również w swój talent jako projektant i umiejętność dopasowania się do domów haute couture w Paryżu. Wie, że musi znaleźć własny styl, który definiuje jego pracę.