A Murder of Crows
Podczas gdy Raylan bada rolę przestępczej rodziny Crowe'ów w zaginięciu skorumpowanego funkcjonariusza straży przybrzeżnej na Florydzie, Boyd wskrzesza nieudany interes narkotykowy, by nie dopuścić do procesu Avy w sprawie morderstwa.