Nadzieja mimo horroru
Ostatni sezon „Kości” rozpoczyna się w miejscu, w którym skończył się poprzedni. Doktor Brennan budzi się w piwnicy i widzi przed sobą byłego asystenta – Zacka Addy’ego. Tymczasem zespół z Instytutu Jeffersona namierza miejsce, w którym może być przetrzymywana ich przyjaciółka i rusza na ratunek. Mimo dowodów świadczących o winie Addy’ego ten upiera się, że jest niewinny.