Saga „Zmierzch”: Zaćmienie
Trzeci film z serii 'Zmierzch'. Rozdarta między Edwardem i Jacobem Bella musi stawić czoła mściwemu wampirowi i serii makabrycznych morderstw, które terroryzują Seattle.