Saga „Zmierzch”: Przed świtem. Część 1
Życie Belli i Edwarda diametralnie się zmienia po wiadomości o ciąży Belli. Niedługo potem dziewczyna zaczyna podupadać na zdrowiu, a wataha wilków obawia się, że dziecko może oznaczać ich koniec.