Dokąd mamy pójść
Mimo trudnej sytuacji osobistej, Meredith i April oddają się obowiązkom zawodowym.
W czasie gdy Derek przygotowuje się do przeprowadzki do Waszyngtonu, Meredith skupia się na pracy w szpitalu. Jackson i April otrzymują złe wieści, z kolei Arizona i Amelia zastanawiają się, co zrobić z doktor Herman.