Aaron Carter: Mały książę popu
ABC News przedstawia z bliska życie piosenkarza popowego Aarona Cartera, który stał się osobowością sceny muzycznej na początku XXI wieku. Jako solowy artysta dziecięcy jeździł po całym świecie z utworami z pierwszych miejsc list przebojów takimi jak „I Want Candy” i ochrzczony został przez Michaela Jacksona „Małym księciem popu”. Kilka lat później u Cartera zaczęły się problemy ze zdrowiem psychicznym ― czego kulminacją była jego śmierć w 2022 roku.
Film „Aaron Carter: Mały książę popu” przedstawia z bliska życie piosenkarza popowego Aarona Cartera. Carter stał się osobowością muzycznej sceny popowej na początku XXI wieku. Jako solowy artysta dziecięcy jeździł po całym świecie w trasy koncertowe z utworami z pierwszych miejsc list przebojów takimi jak „I Want Candy” i ochrzczony został przez Michaela Jacksona „Małym księciem popu”. Zaledwie kilka lat po zdobyciu sławy Carter zaczął mieć problemy ze zdrowiem psychicznym, doświadczał zawirowań rodzinnych i zmagał się z uzależnieniem ― czego kulminacją była jego przedwczesna śmierć w listopadzie 2022 roku.