Adam
Z otwartych okien Adam słyszy, jak na berlińskim podwórku rozbrzmiewa muzyka jego matki. Pomimo różnic, czuje się z nią związany poprzez ciężki bas. Teraz, stojąc w obliczu jej nieodwracalnego uszkodzenia mózgu, Adam samotnie przemierza życie. Tworzy własną ścieżkę, zakochuje się i szuka ojca, jednocześnie szanując życzenie matki o godności.