Adios Amigos
Trzech młodych chłopaków z niepełnosprawnościami chce spędzić wakacje w Salou, tak jak robią to ich przyjaciele. Na pomysł nie zgadzają się rodzice. Znaleziony w internecie opiekun, sprawia, że marzenie staje się możliwe.