Zabawa w chowanego
Weterynarze mają ręce pełne pracy: dr Emily pomaga rodzić krowie, a dr Brenda diagnozuje nadczynność tarczycy u kota. Pewna dziewczynka mierzy się z gorzką prawdą o cyklu życia gdy umiera jej szynszyla, jednak z pomocą doktora odkrywa, że może pokochać nowego zwierzaka. Natomiast para na wakacjach znajduje kotka chowającego się we wnęce od koła ich przyczepy podłodziowej.