Wszystko na sprzedaż
Nora jest zdeterminowana, żeby pozbyć się wszystkiego, co przypomina jej o zmarłym mężu. Chce zrobić coś wartościowego, postanawia zorganizować wyprzedaż garażową i sprzedać rzeczy, które należały do Williama. Robert próbuje znaleźć nowego dyrektora ds. komunikacji. Dzięki kapsule czasu, skłóceni Sarah i Tommy dochodzą do porozumienia. Holly zaczyna szukać Ryana.