Zwierzęce instynkty
Jednostka 118 rusza na ratunek, gdy pod powalonym drzewem zostaje uwięziony obserwator ptaków. Chimney bierze udział w szalonej przejażdżce, gdy zajmuje się pijanym kierowcą. Maddie pomaga pewnej kobiecie i jej córeczce, gdy w ich domu pojawia się agresywny ojciec dziecka. Eddie przyłapuje Christophera na kłamstwie. Tymczasem Buck rozpoczyna rok otwartości na możliwości i natychmiast otrzymuje ciekawą propozycję od byłego współlokatora.