Apibeurzde
Pascal jest 40-letnim rozwodnikiem, a dziś są urodziny jego syna. Jednak Pascal nadal nie ma dla niego prezentu. Z zaledwie trzema monetami w kieszeni, lecz przepełniony miłością i determinacją, razem ze swoim psem wsiada na motorower i udaje się na poszukiwania upominku. Seria nieprzewidzianych zdarzeń zamieni jego dzień w prawdziwy maraton.