Apollo 17: The Untold Story of the Last Men on the Moon
W 1972 roku misja Apollo 17 zapisała się jako ostatnia misja człowieka na Księżyc. Astronauci Cernan, Schmitt i Evans, choć cenieni w środowisku astronomicznym, nie cieszyli się dużym uznaniem opinii publicznej. Dokument przedstawia ich historię za pomocą materiałów filmowych i wywiadów NASA, oddając hołd ich odwadze i dziedzictwu programu Apollo.