Jednoosobowa armia
Plany Mellie, by mianować Jake'a nowym szefem sztabu, motywują Olivię do zrobienia wszystkiego, co w jej mocy, aby to uniemożliwić. Tymczasem w QPA, Abby, Huck i Charlie dochodzą do wniosku, że pora ruszyć z nowymi klientami, kiedy ich pierwsza sprawa prowadzi do uzyskania zaskakujących informacji.