Jak niegdyś
Buffy jest zachwycona, kiedy wraca jej były chłopak, Riley Finn, i prosi ją, żeby pomogła mu wytropić demona — ale jej zachwyt przeradza się w szok, gdy odkrywa, że jej była sympatia nie jest sama.