Za kulisami serialu „Moon Knight”
Poznaj kulisy powstawania „Moon Knight” produkcji Marvel Studios w towarzystwie m.in. Oscara Isaaca i Ethana Hawke’a. Dzięki wnikliwym wywiadom z obsadą i ekipą, a także wciągającym nagraniom z planu, pochłonie cię świat tego przełomowego serialu.