ASSEMBLED: Za kulisami Strażnicy Galaktyki: Volume 3
Dołączmy do reżysera Jamesa Gunna i gwiazd takich jak Chris Pratt i Zoe Saldana, którzy opowiedzą nam, w jaki sposób powstawali „Strażnicy Galaktyki: Volume 3” oraz jak przyjęła ten film rzesza fanów. Stańmy obok aktorów oraz ekipy filmowej i wraz z nimi przeżyjmy wzruszające chwile podczas kręcenia ostatnich ujęć sagi Petera Quilla i jego drużyny outsiderów-wojowników.
Dołączmy do reżysera Jamesa Gunna i gwiazd takich jak Chris Pratt i Zoe Saldana, którzy opowiedzą nam, w jaki sposób powstawali „Strażnicy Galaktyki: Volume 3” oraz jak przyjęła ten film rzesza fanów. Zobaczmy niezwykłe plany zdjęciowe, które stały się tłem dla przygód bohaterów. Przekonajmy się, jak stworzono dziwacznych kosmitów, pojawiających się na ekranie. Odwiedźmy w studiu nagrań Bradleya Coopera - to między innymi jego charakterystyczny głos tchnął życie w Rocketa. Stańmy obok aktorów oraz ekipy filmowej i wraz z nimi przeżyjmy wzruszające chwile podczas kręcenia ostatnich ujęć sagi Petera Quilla i jego drużyny outsiderów-wojowników. To wszystko i jeszcze więcej w „Marvel Studios Assembled: Za kulisami Strażnicy Galaktyki: Volume 3”.