Atomowe tajemnice zimnej wojny
Walka o dominację pomiędzy dwoma największymi supermocarstwami świata doprowadziła do niezwykłych postępów w dziedzinie technologii wojskowej. Przez prawie 50 lat Stany Zjednoczone i Związek Radziecki brały udział w imponującym wyścigu zbrojeń znanym jako zimna wojna. Przełomowa technologia obrazowania komputerowego pozwala nam osuszyć ocean, aby ujawnić szokujące dowody tajnego konfliktu nuklearnego.