Auta: Bujdy na resorach - Ogniomistrz
Złomek jest wozem strażackim, który ratuje Zygzaka McQueena z płonącego budynku. Kiedy McQueen trafia do szpitala, odkrywa, że Złomek jest też lekarzem.