Aż do śmierci
W fabryce w Uckange zostaje znalezione ciało Gillesa Thouvenina, byłego dyrektora zakładu. Śledztwo zostaje przydzielone Clémentowi Morelowi, kapitanowi wydziału kryminalnego lokalnej policji w Metz. Pomaga mu Laure Thouvenin, córka ofiary. Ta niezależna i niepokorna kobieta odświeża znajomość z Clémentem, którego znała w dzieciństwie.