Baantjer Het Begin
Świeżo przybyły do burzliwego Amsterdamu roku 1980 detektyw policji o łagodnym usposobieniu rozpoczyna wyścig z czasem, gdy wpada na trop brutalnego spisku wymierzonego w holenderską rodzinę królewską.