Tatusiowe sprawy
Dawna miłość Glorii wygląda niesamowicie podobnie jak Manny, a Phil cierpi próbując znaleźć idealny prezent rocznicowy dla Claire.
Kiedy były chłopak Glorii, Jorge (gościnnie Gabriel Iglesias), wpada z wizytą, jego uderzające podobieństwo do Manny'ego sprawia, że Jay zastanawia się, czy może być prawdziwym tatą Manny'ego; Phil cierpi próbując znaleźć idealny prezent rocznicowy dla Claire; Cam i Mitch czują się zagubieni, gdy Lily walczy w szkole o staniki.