Antarctic Killer Waves
Bertie Gregory płynie wraz ze swoją ekipą na Antarktydę w poszukiwaniu rzadkich orek oceanicznych typu B1, które wykształciły niezwykłą strategię łowiecką.
Bertie wraz ze swoją ekipą przemierza niebezpieczną cieśninę Drake'a, by dotrzeć na Antarktydę, gdzie udaje mu się uwiecznić zdumiewającą inteligencję i zdolności adaptacyjne grupy orek oceanicznych. Znane jako orki typu B1, zwierzęta te korzystają z niezwykłej strategii w trakcie polowania na foki wypoczywające na krach lodu. Bertie chce dowiedzieć się, dlaczego populacja orek B1 maleje i sfilmować inne zaskakujące strategie, których używają, by dorwać ofiarę, adaptując się przy tym do zmiennych warunków otoczenia.