Barcelona (Un Mapa)
W wiekowym mieszkaniu w starej dzielnicy Barcelony sześcioro mieszkańców boryka się z samotnością. Starsze małżeństwo, brat jednego z nich i trzej lokatorzy, w tym ciężarna dziewczyna z Ameryki Południowej, spotykają się, gdy przed śmiercią starszy mężczyzna szuka samotności w swych ostatnich dniach. W tym skromnym mieszkaniu w Barcelonie odkrywają się zawiłości życia.