Big Mommas: Like Father, Like Son
Agent FBI Malcolm Turner i jego pasierb Trent udają się pod przykrywką do szkoły sztuk scenicznych dla dziewcząt, po tym jak Trent jest świadkiem morderstwa.
Martin Lawrence powraca w swojej największej i najbardziej skandalicznej roli w historii jako Big Momma, dowcipna babcia z Południa, która ma mnóstwo sztuczek w rękawie. Po tym, jak agent FBI Malcolm Turner (Lawrence) i jego pasierb (Brandon T. Jackson) stają się świadkami morderstwa, udają się pod przykrywką do żeńskiej szkoły artystycznej. Teraz Malcolm musi złapać złoczyńców, jednocześnie odpierając zaloty szkolnego woźnego!