Black & White - Die Geschichte vom schwarzen Schaf
Stado owiec ma się znakomicie, dopóki nie dołącza do niego czarna owca. Początkowo odrzucona przez stado, czarna owca okazuje się dla niego zbawieniem i ratuje je przed wielką krzywdą. Animowany film dla dzieci o tolerancji wobec obcych.