Blaze of Glory
Gdy śmiertelnie chory były więzień zostaje powiązany z napadem na bank, Art i Raylan muszą go odnaleźć, zanim on i jego młodzi pomocnicy uderzą ponownie. Obława komplikuje się jednak, gdy Winona obawia się, że studolarowy banknot, który zabrała z szafki w pokoju z dowodami, doprowadzi do niej po tym, jak zostanie zrabowany podczas napadu.