Rażony piorunem
Nadchodzą pewne przełomowe wiadomości, a potem w szpital Grey Sloan uderza nawałnica. Obecni chirurdzy i stażyści wspólnie dokładają starań, żeby ratować rannego reportera i rodzinę, która ucierpiała w wyniku nawałnicy. Ukochany pisarz przechodzi ryzykowną operację.