Piorun
Piorun jest gwiazdorem przebojowego hollywoodzkiego serialu. Problem w tym, że nie odróżnia rzeczywistości od telewizyjnej fikcji. Gdy nasz „superpies" przez przypadek wyląduje w Nowym Jorku, będzie musiał przemierzyć cały kraj, by wrócić do ukochanej pani i zarazem ekranowej partnerki, Penny. W tej długiej drodze towarzyszyć mu będą jego największy fan, chomik Atylla i nieco zgorzkniała kotka po przejściach, Marlena. Dzięki tej wędrówce Piorun uświadomi sobie, że prawdziwy bohater wcale nie potrzebuje supermocy.