Bridge And Tunnel
Śmiercionośna broń Starka wpadła w ręce wroga i tylko agentka Carter jest w stanie ją odzyskać. Czy zdoła tego dokonać, nim o jej tajnej misji dowiedzą się dyrektor Dooley i agent Thomson?