Brilliant Corners: Oman
Sam wyrusza do Omanu, aby surfować z mieszkańcami i bada wpływ łamania fal na społeczności. Od Ras al Hadd po Salalah przemierza fale w sezonie khareef w upalnych temperaturach. Zanurzony w pustynnej mądrości, przypatruje się kulturowemu i gospodarczemu znaczeniu społeczności surfingowych i rybackich wzdłuż wybrzeża Morza Arabskiego.