Butch Cassidy i Sundance Kid
Paul Newman i Robert Redford w znakomitych rolach, które na zawsze zdefiniują ich jako śmiałych, eleganckich przestępców ściganych przez stróżów prawa, i zakochanych w tej samej pięknej kobiecie (Katherine Ross).
W tym klasycznym westernie Paul Newman i Robert Redford wyznaczają nowe standardy filmów o męskiej przyjaźni. Sundance (Redford) jest genialnym rewolwerowcem, a jego partner Butch (Newman) – mistrzem w znajdowaniu sposobów na szybkie wzbogacenie się. Uciekając przed stróżami prawa, uzbrojona w rewolwery dwójka przyjaciół wraz z dziewczyną Sundance’a (Katharine Ross) wyrusza do Boliwii, aby uniknąć śmierci.