Teraz mnie słyszysz?
Kiedy Zuri łamie zasady, Emma musi wybrać pomiędzy przyłapaniem siostry a okłamywaniem Lou. Ravi i Tiffany zostają podpuszczeni do zrobienia wieży telefonicznej z totemu.