Carla
Carla Fracci to jedna z najwybitniejszych tancerek XX wieku i niezwykła kobieta, która wiedziała, że zostanie matką nie oznacza zakończenia kariery baletnicy.
Carla Fracci to jedna z najwybitniejszych tancerek XX wieku i niezwykła kobieta, która wiedziała, że zostanie matką nie oznacza zakończenia kariery baletnicy. Opowieść swobodnie inspirowana jej autobiografią „Step After Step” przeplata wydarzenia związane z tańcem - od wczesnych studiów w teatrze La Scala, aż po jej międzynarodowy sukces - wraz z jej życiem prywatnym, ukazując jej prawdziwy charakter. Historia Carli Fracci rozgrywa się w trakcie zachodzącej transformacji włoskiego społeczeństwa.