Na zderzenie, część 1
Ziemianie szukają pomocy w walce z galaktyczną bestią pożerającą planety tam, gdzie nie trzeba. Tymczasem w kosmosie coś dziwnego dzieje się z załogą Izel... i tym razem nie chodzi tylko o żelki.