Złomek na tropie
Złomek jest prywatnym detektywem pracującym nad sprawą podrabianych opon, gdy Tia wraca do jego życia. Wynajmuje Złomka, aby odnalazł jej siostrę, Mię, która została porwana. Złomek szuka wskazówek, które zaprowadzą go do głównego miejsca zbrodni. Porucznik Zygzak McQueen przybywa w samą porę, by sprawiedliwość mogła dosięgnąć przestępców.