Zwycięzca bierze wszystko
Star wciąż zmaga się ze skutkami śmierci Huntera, ale dokłada wszelkich starań, by zespół otrzymał datę premiery albumu. Sfrustrowana Simone zmaga się z zastraszaniem, a Alexandra wprowadza się do Dereka, pomimo trudności, jakich doświadczyli.
Star wciąż zmaga się ze skutkami śmierci Huntera, ale dokłada wszelkich starań, by zespół otrzymał datę premiery albumu. Sfrustrowana Simone zmaga się z zastraszaniem, a Alexandra wprowadza się do Dereka, pomimo trudności, jakich doświadczyli. Tymczasem Carlotta staje przed trudnymi decyzjami, jeśli chodzi o zarządzanie zespołem. Zderzają się ze sobą światy seriali STAR i EMPIRE, gdy Jamal Lyon jest proszony o radę.