Christmas...Again?!
Gdy Rowena, córka rozwiedzionych rodziców, przeżywa nieciekawe Boże Narodzenie, życzy sobie od spotkanego przypadkiem Świętego Mikołaja powtórki i niespodzianka – zaczyna w kółko przeżywać ten sam świąteczny dzień. W tej magicznej bożonarodzeniowej historii Rowena musi nauczyć się kochać swoją patchworkową rodzinę taką, jaka jest, by przerwać błędne koło, w którym się znalazła. Dziewczynka zrozumie, że prawdziwy sens świąt polega na tym, by robić coś dla innych, nie tylko dla siebie.