DramatProceduralny
Owen dokonuje przełomu podczas terapii. Grace zwraca się o wsparcie do kolegi z pracy, ale żałuje, kiedy Judd proponuje więcej, niż miała na myśli. Również klaun ma wypadek podczas przyjęcia urodzinowego chłopca, a Tommy, T.K. i Nancy spieszą na pomoc surwiwalowcu, który miał bolesne spotkanie z pewnym gadem.