Cold Creek Manor
Rodzina Tilsonów przeprowadza się do zapuszczonego domu na wsi, który w czasach swojej świetności był imponującą posiadłością. W trakcie remontu odkrywają, że dom skrywa przerażające tajemnice z przeszłości. Czy poprzedni mieszkańcy na pewno się wyprowadzili?
„Cold Creek Manor” to trzymający w napięciu thriller, który ogląda się z zapartym tchem. Uciekając od miejskiego zgiełku w poszukiwaniu ciszy i spokoju, nowojorska rodzina (Dennis Quaid jako Cooper Tilson i zdobywczyni Złotego Globu Sharon Stone jako jego żona Leah) z dwójką dzieci przeprowadza się do zapuszczonego domu pełnego pamiątek po poprzednich mieszkańcach. Pojawienie się dawnego właściciela (Stephen Dorff) zmienia wymarzone siedlisko w koszmar, a seria przerażających, przyprawiających o dreszcze wydarzeń każe Tilsonom szukać wskazówek prowadzących do odkrycia mrocznej, szokującej historii ich posiadłości.