Confetti
Powiedz „tak” temu przezabawnemu filmowi, będącemu połączeniem parodii i dokumentu, o trzech szalonych parach, które starają się o zwycięstwo w konkursie na „Najbardziej oryginalny ślub roku”. Wśród rywalizujących ze sobą duetów znajdują się: niesłyszący Matt (Martin Freeman) i Sam (Jessica Stevenson), których niefortunnym motywem przewodnim wesela są hollywoodzkie musicale; przesadnie współzawodniczący partnerzy tenisowi Josef (Steven Mangan) i Isabelle (Meredith MacNeil) oraz skandalicznie nieskrępowani nudyści Michael (Robert Webb) i Joanna (Olivia Colman). Stawką jest wymarzony dom za milion dolarów, ale czy miłość przetrwa w tym nieokiełznanym przedślubnym chaosie?