Opieka rodzicielska
Owen, Tommy i jednostka 126 ruszają na ratunek do restauracji w średniowiecznym stylu, w której doszło do zatrucia dwutlenkiem węgla. Tymczasem załoga obawia się, że Paul nadal nie doszedł do siebie psychicznie po operacji i jego przyjaźń z Marjan dobiegła końca. Mateo dostaje propozycję awansu od swojego byłego kapitana straży pożarnej, lecz szybko zdaje sobie sprawę, że nie jest on tym samym człowiekiem, którego kiedyś znał.