Zauroczenie
Bruno pomaga Kamali poznać źródło jej supermocy i zbadać możliwości, jakie się z nimi wiążą. Treningi schodzą jednak na drugi plan, gdy dziewczyna poznaje Kamrana, nowego szkolnego kolegę. Niestety, pojawia się nagłe zagrożenie, które wystawia zdolności Kamali na próbę... I tylko ona może rozwiązać ten problem!