Czyszczenie zegara
Pora się uśmiać do rozpuku, gdy Miki, Goofy i Donald walczą z szalejącymi kołami zębatymi, powykręcanymi sprężynami, ogłuszającymi dzwonkami i śpiącym bocianem. Obserwuj, jak wznoszą się na nowe wyżyny humoru, gdy ich dzielne wysiłki czyszczenia wieży zegarowej zamieniają się w prawdziwy cyrk!